måndag 8 mars 2010

Stopp

Jag skyller på Fredrik... Vi har fått stopp i toaletten. Ett mindre trevligt bekymmer!!
Tror det är han som bajsar alldeles för mycket... =)
Tur jag inte är så kinkig när det kommer till skit och smuts. Jag behöver inte beskriva något i detalj, men jag har iaf försökt att få ordning på stoppet!

Idag fick jag ringa en VVS firma som kom för en stund sen. Efter en stunds trixande så kom han fram till att det nog inte är papper och skit som orsakat stoppet...
Så det kan vara så att det är vår lillPrins som är den skyldige! =) Att något spolas ned som inte ska vara där...
Stoppet sitter nedanför toastolen. Då vår toastol är fastlimmad i klinkergolvet så kämpar Fredrik nu med varmluft för att värma upp limmet för att kunna få loss stolen.
Och sen hoppas vi kunna lösa gåtan, vad som orsakar stoppet.
Fortsättning följer...

Om en stund ska jag iväg på föräldrarråd på förskolan som jag är med i.
Denna gång kommer det även representanter från kommunen, politiker. Spännande!

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar