torsdag 11 mars 2010

Helt slut

Har som sagt haft en riktig skitdag idag!! Den jobbigaste på länge, länge...
Började med förvärkar redan inatt. Sov bara kortare stunder i taget, vaknade hela tiden av att det gjorde så ont.
Tog Bricanyl vid 6 imorse och stod länge i en het dusch. Men fick inget direkt gensvar...

Har sen haft rejäla sammandragningar hela dagen. De har gjort så ont så jag mått rejält illa! Har varit helt färdig och slut i hela kroppen. Och det slår ju aldrig fel att när man väl behöver en andre hälft att luta sig mot så är han i Åre på jobb och kommer hem först imorn kväll... =(

Sigge har fått nya krafter och vill leka och busa. Men som tur är så har han tyckt det varit okej att mest läsa böcker, mysa och bada bubbelbad idag!

Jag hoppas verkligen att det kommer att ge sig nu. Det har redan lugnat sig men inte slutat helt. Jag skulle verkligen behöva få sova en skön natts sömn!!
Funderar ju såklart vad detta betyder, om det är så att det börjar hända saker i min kropp. Men jag hoppas det håller sig lugnt nu så jag slipper åka in. Har ett återbesök på spec MVC i Mora på tisdag. Så jag siktar på det!

Nya tag imorgon!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar