måndag 15 mars 2010

Syndigt gott


Har haft en kul dag på jobbet som gick ruggigt fort på eftermiddagen. Tokbra försäljning vilket är lite märkligt för att det just är måndag idag... Men bara positivt såklart! Alltid kul när man kan slå försäljningsmålen och summera riktigt positiva veckorapporter. Då är jag nöjd!
Är lite trött efter en heldags full fart. Tog en riktigt het dusch när jag kom hem innan jag kilade ner i mysbyxor och tog plats i soffan...
En god kopp te och ett gäng M&Ms!! Åhh galet vad goda de är! Kan inte sluta äta dem... =)
Tur påsen är slut snart!
Den här veckan känns så bra! Jag kan inte ta på det riktigt varför, det bara känns så! Jag är strålande glad och mår väldigt bra!! Är tacksam över att vi om ett par dagar gått 31 fulla veckor, att bebis mår bra och har stannat i magen! Det är det viktigaste...
Nu ska jag mysa vidare...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar