fredag 12 mars 2010

Lite fresh känsla önskas


Oh my... Tänk om jag kunde få känna mig som känslan jag får när jag ser den här underbara bilden!!
.
Uppfriskande - Sprudlande - Fräsch
.
Typ nåt i den stilen. Och typ inget av det jag känner mig... Dagen har efter den hemska morgonen dock blivit betydligt bättre! De kraftiga och smärtsamma sammandragningarna har lugnat sig betydligt. Jag är fortfarande trött och mår halvpiss men är så lycklig över att de släppt!! Hoppas nu få en lugn och skön helg...
.
Lite återhämtning vore på sin plats! Med skön sömn, lata dagar, sol, fikamys och tid med familjen!
.
Räknar snart ner minuterna tills Fredrik kommer hem. Är less på att vara själv nu. Speciellt eftersom jag varit hemma själv med Sigge på dagarna de två veckor han varit sjuk. Det bästa jag vet är att vara med min lilla Prins men det blir ju lite tufft när man själv inte är i form...
.
Jag ska lägga mig och vila en stund nu. Bredvid Sigge som redan sover... Sen ska jag nog försöka komma ur långkalsongerna och ta mig ut med Sigge på en fredagsfika!
.
Fredagsmyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar