fredag 5 mars 2010

Vårkänslor


Köpte med mig ett gäng tulpaner hem igår som nu får pryda köksbordet och sprida lite vårkänslor!
Solen strålar från en klarblå himmel idag som alla andra dagar denna veckan och det känns så ljust och härligt!!
Redan fredag, veckan har gått väldigt fort trots att vi varit inomhus från i söndags.
Sigge hade hög feber inatt igen men som igår så är han feberfri nu på dagen. Men han är trött...
Min lilla Prins! Nu har han varit sjuk länge nog. Kanske blir en tur till vårdcentralen idag igen.
Jag ska snart iväg och göra mig piffig i håret. Klipp + sling står på schemat. Fredrik fick en tid samtidigt. Så vi ska sitta där bredvid varandra och bli lite snyggare! =)
Sigge ska mysa med farmor under tiden. Sen är det dax för fredagsfika!!
Ha en skön fredagseftermiddag!

1 kommentar:

  1. stackars liten... inge konstigt att dom får så, att feberfri på dagen sen feber igen på kvällen (kallas spring feber och det kan bli så efter att dom har haft hög feber) Min 2 åring får typ alltid så. suck... hon har feber nu me och snorar och hostar.... så jobbigt med sjuka barn... Fint med tulpaner förresten!!! Vart det bra i håret...
    Måste säga att jag gillar din blogg!!!

    SvaraRadera